化妆品、进口化妆品、美妆品、彩妆
第四页
第一页/ 第二页/ 第三页/ 第四页/ 第五页/ 第六页/ 第七页/ 第八页/ 第九页/ 第十页
BOSS7 光彩女人香沐浴胶
【BOSS_光彩女人香沐浴胶_200ml】 彰显内在风华就是现在... 自信、率真、性感且耀眼的女性魅力,让女人丝缎般的精致优雅展露无疑呈现 最真实的自我,展现 独一的内在气质 光滑的银色外盒,明亮的珍珠光泽效果与一致的淡粉色设计
921.6 BOSS8 光彩女人香体香剂 【BOSS Femme_光彩女人香体香剂】 妳希望在妳离开房间以后,妳的香水在身后诉说些什麽? 2007年1月BOSS全新上市Femme光采女人淡香精所留下的内在风华,将召唤令人神魂颠倒的女性形象。徘徊的、细致、温暖的香味更胜智慧与摩登,它充满诱惑,是 BOSS最奔放的女性香水。 明亮,柔软,平滑。BOSS Femme光采女人淡香精将这些特质融合;一种代表现代女性的香味,但主要是细致的。浓烈的香水已经过时 – 新的女香是清淡的。开始是柑橘和黑醋栗花蕾的果香前调,BOSS Femme光采女人淡香精并有着浓厚的麝香基调,同时混合非洲茉莉,玫瑰和香水百合三种白花香,在身后留下细致温暖女人味。 BOSS Femme光采女人淡香精反应现代女性的各种面貌。她是明确的,同时有非凡领导力与慎重的魅力,她明快审慎却也充满温暖。她可以以一种充满智慧,性感,女人味且独立的方式轻易地表现自我。 Will Andrews,P&G著名的调香师说道,“BOSS Femme光采女人淡香精是一种真正现代的香水,它充满温暖,和谐,女人味以及智慧。保加利亚玫瑰为香味的核心,但创作灵感来自非洲茉莉香味。非洲茉莉花朵的外型是一种柔软的螺旋型,在视觉上看来有明亮和平滑的象征,柔软滑嫩有如鲜奶油花饰。小苍兰强化味道并突显浓厚的麝香基调,就像第二层肌肤一般– 充满诱惑,令人难忘 – 创造出一种明亮及温暖的光环。 BOSS Femme光采女人淡香精彰显现代女人风华。BOSS创意总监说道,“它代表女人味的演进,是一种明亮白花香和馥郁麝香调的结合,是散发性感及摩登的现代女人味。
BOSS
Femme光采女人淡香精香水瓶身的创造灵感来自能量最女人味的元素,以及气味的视觉表现–
光!香水瓶藉由玩弄光影变化创造出精致的女人风华。圆形瓶身代表太阳以及其光晕的形状,散发的光环。瓶盖与瓶身独特的对角线,描绘出一道穿越玻璃结构的光线。Femme
光采女人淡香精被这独特的对角线中的白金银光包围。
完全透明的瓶身让光线可以自由流过瓶子,并透出其内甜美的淡粉红色。为什么是玫瑰般粉红色?这是一种充满活力的颜色同时也充满女人味,这种颜色创造成熟感同时添加柔软,温柔和纯净。 921.6 BOSS983 自信/男
在1998年,BOSS设计师推出了令全球男性瞩目的新款男性香水BOSS Bottle-自信。这款香水的设计灵感源自于1923年同名的男装品牌,这一服装品牌引领了数十年的男士服装潮流。BOSS第一瓶香水于1993年推出,现在,BOSS的香水已成为全球香水市场的主要香水品牌。 BOSS自信男香成功诠释男人的自信与品味,前味由香柠檬、柑橘、蜂蜜组成,中味含有胡荽、琥珀及苔藓,后味由檀香、皮革与雪松组合而成。自信男香在亚洲地区的日本、韩国以及邻近的香港都受到热烈的欢迎,气味清新而充满男人的简洁与自信,值得推荐给您!
708 BOSS9950 动感/男
【Boss in
Motion 动感 男性香水】 1788 C5X0510 花之恋 【Flowers_花之恋】
Flowers花之恋是Gilles Cantuel在
1999 年推出的香水, 清新花香调的花之恋,有着茉莉、紫丁香的芳香与桃李的香甜,而散发着读柔柔花香,
有如花朵的温柔触感及纯洁的芬芳。Flowers花之恋圆滑的曲线瓶身,沈装着清新的浅绿色香氛,搭配粉嫩的海芋瓶盖,呈现女性柔美、愉悦、优雅的个性!
1440 CA02 雅顿 红门 228 CA03 雅顿 红门 P. 204 CCV HARRODS霍华熊 718.8 CD000303- 迪奥 粉色2号数字包
限量粉嫩甜美的数字包,一直是许多年轻时髦女孩的化妆必备包不仅可以放入可爱的镜子、唇蜜..等等,搭配它手拿的外型更可以当作手拿包来使用,贴身的私人用品通通囊括!!~~ 水嫩、年轻的设计,就是专为Dior(迪奥)女孩而作。 品牌:Christine Dior 尺寸:L11.5*H16*D6cm 颜色:白底LOGO粉红 商品来源:MADE IN FRANCE
内容:Dior Logo包装外盒+Dior精美纸袋
网页商品会因为使用不同的品牌屏幕以及分辨率不同,造成图片颜色呈现略有不同,实物颜色更佳,请以实品为准 1800 CD18215- 迪奥 逆时全效无痕精华 【DIOR_迪奥_逆时全效无痕精华】 莎朗史东强力代言 发现青春肌肤的完美源头~ 许多爱美女性最大的渴望,就是拥有一张不老的紧致脸庞 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior
迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。
如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌
。 4200
|
第一页/ 第二页/ 第三页/ 第四页/ 第五页/ 第六页/ 第七页/ 第八页/ 第九页/ 第十页
名牌化妆品 | 第1页
第2页 第3页
第4页 第5页
第6页 第7页
第8页 第9页
第10页
Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне. Сям'я акцыю: Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра. Выкарыстоўвайце "Fuqing песня": Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай. Аднаго прадукта: Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным. Лепшы грым: Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай. Прыродныя бяспеку касметыкі: Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна. |
相关网站>娇兰>欧舒丹>倩碧>HER 美发>克兰诗>香水>化妆品>资生堂>高丝>爱维养>迪奥>保养品>批发>佳丽宝>shiseido>名牌香水>雅诗兰黛>少抽烟> |
|
化妆品, 专柜化妆品, 世界十大名牌化妆品, 外销, 化妆品批发, 化妆品代理商, 化妆品进口商推荐 : 龙记实业有限公司 |
Cosmetics∴Fragrance, Cosmetics∴Cosmetics, Beauty Products∴Street Smart Beauty∴M·A·C Cosmetics∴Cosmetics, Fragrance∴Lancome Perfume, Cosmetic