世界名牌 Lancome 兰蔻 化妆品 保养品

化妆品、进口化妆品、美妆品、彩妆

第四页

第一页第二页第三页第四页第五页第六页第七页第八页第九页第十页

BOSS7
光彩女人香沐浴胶


【BOSS_光彩女人香沐浴胶_200ml】

彰显内在风华就是现在...

自信、率真、性感且耀眼的女性魅力,让女人丝缎般的精致优雅展露无疑呈现

最真实的自我,展现 独一的内在气质 光滑的银色外盒,明亮的珍珠光泽效果与一致的淡粉色设计



921.6


BOSS8
光彩女人香体香剂

【BOSS Femme_光彩女人香体香剂】

妳希望在妳离开房间以后,妳的香水在身后诉说些什麽? 2007年1月BOSS全新上市Femme光采女人淡香精所留下的内在风华,将召唤令人神魂颠倒的女性形象。徘徊的、细致、温暖的香味更胜智慧与摩登,它充满诱惑,是 BOSS最奔放的女性香水。

明亮,柔软,平滑。BOSS Femme光采女人淡香精将这些特质融合;一种代表现代女性的香味,但主要是细致的。浓烈的香水已经过时 – 新的女香是清淡的。开始是柑橘和黑醋栗花蕾的果香前调,BOSS Femme光采女人淡香精并有着浓厚的麝香基调,同时混合非洲茉莉,玫瑰和香水百合三种白花香,在身后留下细致温暖女人味。

BOSS Femme光采女人淡香精反应现代女性的各种面貌。她是明确的,同时有非凡领导力与慎重的魅力,她明快审慎却也充满温暖。她可以以一种充满智慧,性感,女人味且独立的方式轻易地表现自我。

Will Andrews,P&G著名的调香师说道,“BOSS Femme光采女人淡香精是一种真正现代的香水,它充满温暖,和谐,女人味以及智慧。保加利亚玫瑰为香味的核心,但创作灵感来自非洲茉莉香味。非洲茉莉花朵的外型是一种柔软的螺旋型,在视觉上看来有明亮和平滑的象征,柔软滑嫩有如鲜奶油花饰。小苍兰强化味道并突显浓厚的麝香基调,就像第二层肌肤一般– 充满诱惑,令人难忘 – 创造出一种明亮及温暖的光环。

BOSS Femme光采女人淡香精彰显现代女人风华。BOSS创意总监说道,“它代表女人味的演进,是一种明亮白花香和馥郁麝香调的结合,是散发性感及摩登的现代女人味。

BOSS Femme光采女人淡香精香水瓶身的创造灵感来自能量最女人味的元素,以及气味的视觉表现– 光!香水瓶藉由玩弄光影变化创造出精致的女人风华。圆形瓶身代表太阳以及其光晕的形状,散发的光环。瓶盖与瓶身独特的对角线,描绘出一道穿越玻璃结构的光线。Femme 光采女人淡香精被这独特的对角线中的白金银光包围。 完全透明的瓶身让光线可以自由流过瓶子,并透出其内甜美的淡粉红色。为什么是玫瑰般粉红色?这是一种充满活力的颜色同时也充满女人味,这种颜色创造成熟感同时添加柔软,温柔和纯净。


921.6


BOSS983
自信/男


【BOSS Bottle-自信】

在1998年,BOSS设计师推出了令全球男性瞩目的新款男性香水BOSS Bottle-自信。这款香水的设计灵感源自于1923年同名的男装品牌,这一服装品牌引领了数十年的男士服装潮流。BOSS第一瓶香水于1993年推出,现在,BOSS的香水已成为全球香水市场的主要香水品牌。 BOSS自信男香成功诠释男人的自信与品味,前味由香柠檬、柑橘、蜂蜜组成,中味含有胡荽、琥珀及苔藓,后味由檀香、皮革与雪松组合而成。自信男香在亚洲地区的日本、韩国以及邻近的香港都受到热烈的欢迎,气味清新而充满男人的简洁与自信,值得推荐给您!


708


BOSS9950
动感/男


【Boss in Motion 动感 男性香水】
德国知名时尚品牌BOSS在2002年夏天推出新款男性香水。名为BOSS In Motion的男性香水,广告目标诉求者以年轻动感的男性为主,个性是属于肌肉型线条、喜好运动的男性为诉求,至于香味则是属于东方调性的香水。
BOSS In Motion的瓶身设计以象征人体律动协调的圆形为脚本,搭配冷灰色的金属瓶身,更让男人呈现阳刚的特质。香水的前味特别融入了白豆蔻、胡椒、肉桂、肉豆蔻 等较为东方的气息,展现男人稳重、果敢的天性。中味的香柠檬、紫罗兰叶、罗勒花 揉合了男人肌肉的线条。后味则散发檀木、麝香、香根草的温暖,让动感的男人在专注之余,不只是帅气而已!

 


1788


C5X0510
花之恋

【Flowers_花之恋】 

Flowers花之恋是Gilles Cantuel在 1999 年推出的香水, 清新花香调的花之恋,有着茉莉、紫丁香的芳香与桃李的香甜,而散发着读柔柔花香, 有如花朵的温柔触感及纯洁的芬芳。Flowers花之恋圆滑的曲线瓶身,沈装着清新的浅绿色香氛,搭配粉嫩的海芋瓶盖,呈现女性柔美、愉悦、优雅的个性!


1440


CA02
雅顿 红门


228


CA03
雅顿 红门 P.


204


CCV
HARRODS霍华熊


718.8


CD000303-
迪奥 粉色2号数字包


【Dior 迪奥】水嫩甜美数字包(粉红)

限量粉嫩甜美的数字包,一直是许多年轻时髦女孩的化妆必备包不仅可以放入可爱的镜子、唇蜜..等等,搭配它手拿的外型更可以当作手拿包来使用,贴身的私人用品通通囊括!!~~ 水嫩、年轻的设计,就是专为Dior(迪奥)女孩而作。

品牌:Christine Dior

尺寸:L11.5*H16*D6cm

颜色:白底LOGO粉红

商品来源:MADE IN FRANCE

内容:Dior Logo包装外盒+Dior精美纸袋 网页商品会因为使用不同的品牌屏幕以及分辨率不同,造成图片颜色呈现略有不同,实物颜色更佳,请以实品为准


1800


CD18215-
迪奥 逆时全效无痕精华

【DIOR_迪奥_逆时全效无痕精华】

莎朗史东强力代言 发现青春肌肤的完美源头~ 许多爱美女性最大的渴望,就是拥有一张不老的紧致脸庞

【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥

Christian Dior 迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。 如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌 。


4200

 

第一页第二页第三页第四页第五页第六页第七页第八页第九页第十页

 

名牌化妆品  |  第1页   第2页   第3页   第4页   第5页   第6页   第7页   第8页   第9页   第10页
 

Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж

Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне.

Сям'я акцыю:

Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра.

Выкарыстоўвайце "Fuqing песня":

Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай.

Аднаго прадукта:

Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным.

Лепшы грым:

Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай.

Прыродныя бяспеку касметыкі:

Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна.

 

 

化妆品, 专柜化妆品, 外销, 化妆品批发, 化妆品公司, 化妆品代理商, 化妆品进口商推荐 : 龙记实业有限公司

CosmeticsFragrance, CosmeticsCosmetics, Beauty ProductsStreet Smart BeautyM·A·C CosmeticsCosmetics, FragranceLancome Perfume, Cosmetic

  1. 赠品批发
  2. cosmetic
  3. 香水品牌
  4. 化妆品聊天室
  5. 美发批发
  6. 保养品
  7. 男用香水
  8. 美材批发
  9. 保养品批发
inserted by FC2 system