化妆品、进口化妆品、美妆品、彩妆
第五页
第一页/ 第二页/ 第三页/ 第四页/ 第五页/ 第六页/ 第七页/ 第八页/ 第九页/ 第十页
CD1821676 迪奥 雪晶灵嫩白防护隔离霜 【Christine Dior_迪奥_雪晶灵嫩白防护隔离霜】 使用方法:在基础保养之后,取适量轻轻推于脸部即可。 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior
迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。
如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌
。 1440 CD1821676-5 迪奥 雪晶灵超净化透亮嫩白隔离 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior
迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。
如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌
。 1440 CD1821678 迪奥 极净嫩白隔离霜/珍珠白 1440 CD2413242 迪奥 雪精灵极净嫩美白粉饼#020 1584 CD25 迪奥 隐诱晶亮彩妆盘4色
【迪奥_瘾诱晶亮彩妆盘4色】 1068 CD251-1 迪奥 瘾诱珍灿唇膏#332 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior 迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy
Louis Vuitton集团, 如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始
,1947年 660 CD2510 迪奥 瘾诱珍灿唇彩#678 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior 迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy
Louis Vuitton集团, 如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始
,1947年 514.8 CD2511 迪奥 瘾诱珍灿唇蜜#498 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior 迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy
Louis Vuitton集团, 如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始
,1947年 514.8 CD2601 迪奥 晶灵心锁唇炼#001 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior
迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。
如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌
。 1860 CD261 迪奥 晶灵心锁唇炼#002 【品牌故事】最顶级奢华的名流保养品牌 ‧ Christian Dior 迪奥
Christian Dior
迪奥化妆品目前属于法国LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集团,同属这个集团的都是些世界顶尖精品时尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆属于此集团。
如同所有的服装设计师品牌,迪奥跨足化妆品领域也是自香水开始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口红,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妆产品,1973年则是第一套护肤产品问世,之后迪奥每年投资总预算经费5%于研究开发,因此是少数由高级设计师品牌发展化妆品,却又能够拥有先进的研发技术的保养领导品牌
。 1860 CF0002 雅诗兰黛 欢沁EDP原装无盒 【品牌故事】 一个成功化妆品牌的创立与永续经营,除了要有精准的生意眼光之外,最重要的,还是必须要有一个美丽的信念。EsteeLauder夫人对于美丽的信念相当有名,总是在转弯处抚慰着每一个失宠的女人,那就是〝世界上没有丑女人,只有懒女人〞。基于这个崇尚美丽的信念,缔造EsteeLauder在化妆品领域内成为三大集团之一的傲人成绩。
一个成功的化妆品牌,除了美丽女人,更要贴近女人。EsteeLauder秉持着美丽的信念,始终信守如一。 348 |
第一页/ 第二页/ 第三页/ 第四页/ 第五页/ 第六页/ 第七页/ 第八页/ 第九页/ 第十页
名牌化妆品 | 第1页
第2页 第3页
第4页 第5页
第6页 第7页
第8页 第9页
第10页
Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне. Сям'я акцыю: Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра. Выкарыстоўвайце "Fuqing песня": Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай. Аднаго прадукта: Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным. Лепшы грым: Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай. Прыродныя бяспеку касметыкі: Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна. |
相关网站>娇兰>欧舒丹>倩碧>HER 美发>克兰诗>香水>化妆品>资生堂>高丝>爱维养>迪奥>保养品>批发>佳丽宝>shiseido>名牌香水>雅诗兰黛>少抽烟> |
|
化妆品, 专柜化妆品, 世界十大名牌化妆品, 外销, 化妆品批发, 化妆品代理商, 化妆品进口商推荐 : 龙记实业有限公司 |
Cosmetics∴Fragrance, Cosmetics∴Cosmetics, Beauty Products∴Street Smart Beauty∴M·A·C Cosmetics∴Cosmetics, Fragrance∴Lancome Perfume, Cosmetic