化妝品、進口化妝品、美妝品、彩妝
第四頁
第一頁/ 第二頁/ 第三頁/ 第四頁/ 第五頁/ 第六頁/ 第七頁/ 第八頁/ 第九頁/ 第十頁
BOSS7 光彩女人香沐浴膠
【BOSS_光彩女人香沐浴膠_200ml】 彰顯內在風華就是現在... 自信、率真、性感且耀眼的女性魅力,讓女人絲緞般的精緻優雅展露無疑呈現 最真實的自我,展現 獨一的內在氣質 光滑的銀色外盒,明亮的珍珠光澤效果與一致的淡粉色設計 921.6 BOSS8 光彩女人香體香劑 【BOSS Femme_光彩女人香體香劑】 妳希望在妳離開房間以後,妳的香水在身後訴說些什麽? 2007年1月BOSS全新上市Femme光采女人淡香精所留下的內在風華,將召喚令人神魂顛倒的女性形象。徘徊的、細緻、溫暖的香味更勝智慧與摩登,它充滿誘惑,是 BOSS最奔放的女性香水。 明亮,柔軟,平滑。BOSS Femme光采女人淡香精將這些特質融合;一種代表現代女性的香味,但主要是細緻的。濃烈的香水已經過時 – 新的女香是清淡的。開始是柑橘和黑醋栗花蕾的果香前調,BOSS Femme光采女人淡香精並有著濃厚的麝香基調,同時混合非洲茉莉,玫瑰和香水百合三種白花香,在身後留下細緻溫暖女人味。 BOSS Femme光采女人淡香精反應現代女性的各種面貌。她是明確的,同時有非凡領導力與慎重的魅力,她明快審慎卻也充滿溫暖。她可以以一種充滿智慧,性感,女人味且獨立的方式輕易地表現自我。 Will Andrews,P&G著名的調香師說道,“BOSS Femme光采女人淡香精是一種真正現代的香水,它充滿溫暖,和諧,女人味以及智慧。保加利亞玫瑰為香味的核心,但創作靈感來自非洲茉莉香味。非洲茉莉花朵的外型是一種柔軟的螺旋型,在視覺上看來有明亮和平滑的象徵,柔軟滑嫩有如鮮奶油花飾。小蒼蘭強化味道並突顯濃厚的麝香基調,就像第二層肌膚一般– 充滿誘惑,令人難忘 – 創造出一種明亮及溫暖的光環。 BOSS Femme光采女人淡香精彰顯現代女人風華。BOSS創意總監說道,“它代表女人味的演進,是一種明亮白花香和馥郁麝香調的結合,是散發性感及摩登的現代女人味。 BOSS
Femme光采女人淡香精香水瓶身的創造靈感來自能量最女人味的元素,以及氣味的視覺表現–
光!香水瓶藉由玩弄光影變化創造出精緻的女人風華。圓形瓶身代表太陽以及其光暈的形狀,散發的光環。瓶蓋與瓶身獨特的對角線,描繪出一道穿越玻璃結構的光線。Femme
光采女人淡香精被這獨特的對角線中的白金銀光包圍。
完全透明的瓶身讓光線可以自由流過瓶子,並透出其內甜美的淡粉紅色。為什麼是玫瑰般粉紅色?這是一種充滿活力的顏色同時也充滿女人味,這種顏色創造成熟感同時添加柔軟,溫柔和純淨。 921.6 BOSS983 自信/男
在1998年,BOSS設計師推出了令全球男性矚目的新款男性香水BOSS Bottle-自信。這款香水的設計靈感源自於1923年同名的男装品牌,這一服裝品牌引領了數十年的男士服裝潮流。BOSS第一瓶香水於1993年推出,現在,BOSS的香水已成為全球香水市場的主要香水品牌。 BOSS自信男香成功詮釋男人的自信與品味,前味由香檸檬、柑橘、蜂蜜組成,中味含有胡荽、琥珀及苔藓,後味由檀香、皮革與雪松組合而成。自信男香在亞洲地區的日本、韓國以及鄰近的香港都受到熱烈的歡迎,氣味清新而充滿男人的簡潔與自信,值得推薦給您! 708 BOSS9950 動感/男
【Boss in
Motion 動感 男性香水】 1788 C5X0510 花之戀 【Flowers_花之戀】 Flowers花之戀是Gilles Cantuel在
1999 年推出的香水, 清新花香調的花之戀,有著茉莉、紫丁香的芳香與桃李的香甜,而散發著讀柔柔花香,
有如花朵的溫柔觸感及純潔的芬芳。Flowers花之戀圓滑的曲線瓶身,沈裝著清新的淺綠色香氛,搭配粉嫩的海芋瓶蓋,呈現女性柔美、愉悅、優雅的個性!
1440 CA02 雅頓 紅門 228 CA03 雅頓 紅門 P. 204 CCV HARRODS霍華熊 718.8 CD000303- 迪奧 粉色2號數字包
限量粉嫩甜美的數字包,一直是許多年輕時髦女孩的化妝必備包不僅可以放入可愛的鏡子、唇蜜..等等,搭配它手拿的外型更可以當作手拿包來使用,貼身的私人用品通通囊括!!~~ 水嫩、年輕的設計,就是專為Dior(迪奧)女孩而作。 品牌:Christine Dior 尺寸:L11.5*H16*D6cm 顏色:白底LOGO粉紅 商品來源:MADE IN FRANCE 內容:Dior Logo包裝外盒+Dior精美紙袋
網頁商品會因為使用不同的品牌螢幕以及解析度不同,造成圖片顏色呈現略有不同,實物顏色更佳,請以實品為準 1800 CD18215- 迪奧 逆時全效無痕精華 【DIOR_迪奧_逆時全效無痕精華】 莎朗史東強力代言 發現青春肌膚的完美源頭∼ 許多愛美女性最大的渴望,就是擁有一張不老的緊緻臉龐 【品牌故事】最頂級奢華的名流保養品牌 • Christian Dior 迪奧 Christian Dior
迪奧化妝品目前屬於法國LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集團,同屬這個集團的都是些世界頂尖精品時尚品牌,如Louis
Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆屬於此集團。
如同所有的服裝設計師品牌,迪奧跨足化妝品領域也是自香水開始 ,1947年推出首款香水Miss
Dior,1954年推出第一支口紅,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妝產品,1973年則是第一套護膚產品問世,之後迪奧每年投資總預算經費5%於研究開發,因此是少數由高級設計師品牌發展化妝品,卻又能夠擁有先進的研發技術的保養領導品牌
。 4200
|
第一頁/ 第二頁/ 第三頁/ 第四頁/ 第五頁/ 第六頁/ 第七頁/ 第八頁/ 第九頁/ 第十頁
名牌化妝品 | 第1頁
第2頁 第3頁
第4頁 第5頁
第6頁 第7頁
第8頁 第9頁
第10頁
Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне. Сям'я акцыю: Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра. Выкарыстоўвайце "Fuqing песня": Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай. Аднаго прадукта: Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным. Лепшы грым: Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай. Прыродныя бяспеку касметыкі: Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна. |
相關網站>嬌蘭>歐舒丹>倩碧>HER 美髮>克蘭詩>香水>化妝品>資生堂>高絲>愛維養>迪奧>保養品>批發>佳麗寶>shiseido>名牌香水>雅詩蘭黛>少抽煙> |
|
化妝品, 專櫃化妝品, 世界十大名牌化妝品, 外銷, 化妝品批發, 化妝品代理商, 化妝品進口商推荐 : 龍記實業有限公司 |
Cosmetics∴Fragrance, Cosmetics∴Cosmetics, Beauty Products∴Street Smart Beauty∴M·A·C Cosmetics∴Cosmetics, Fragrance∴Lancome Perfume, Cosmetic