世界名牌 Lancome 蘭蔻 化妝品 保養品

化妝品、進口化妝品、美妝品、彩妝

第四頁

第一頁第二頁第三頁第四頁第五頁第六頁第七頁第八頁第九頁第十頁

BOSS7
光彩女人香沐浴膠


【BOSS_光彩女人香沐浴膠_200ml】

彰顯內在風華就是現在...

自信、率真、性感且耀眼的女性魅力,讓女人絲緞般的精緻優雅展露無疑呈現

最真實的自我,展現 獨一的內在氣質 光滑的銀色外盒,明亮的珍珠光澤效果與一致的淡粉色設計



921.6


BOSS8
光彩女人香體香劑

【BOSS Femme_光彩女人香體香劑】

妳希望在妳離開房間以後,妳的香水在身後訴說些什麽? 2007年1月BOSS全新上市Femme光采女人淡香精所留下的內在風華,將召喚令人神魂顛倒的女性形象。徘徊的、細緻、溫暖的香味更勝智慧與摩登,它充滿誘惑,是 BOSS最奔放的女性香水。

明亮,柔軟,平滑。BOSS Femme光采女人淡香精將這些特質融合;一種代表現代女性的香味,但主要是細緻的。濃烈的香水已經過時 – 新的女香是清淡的。開始是柑橘和黑醋栗花蕾的果香前調,BOSS Femme光采女人淡香精並有著濃厚的麝香基調,同時混合非洲茉莉,玫瑰和香水百合三種白花香,在身後留下細緻溫暖女人味。

BOSS Femme光采女人淡香精反應現代女性的各種面貌。她是明確的,同時有非凡領導力與慎重的魅力,她明快審慎卻也充滿溫暖。她可以以一種充滿智慧,性感,女人味且獨立的方式輕易地表現自我。

Will Andrews,P&G著名的調香師說道,“BOSS Femme光采女人淡香精是一種真正現代的香水,它充滿溫暖,和諧,女人味以及智慧。保加利亞玫瑰為香味的核心,但創作靈感來自非洲茉莉香味。非洲茉莉花朵的外型是一種柔軟的螺旋型,在視覺上看來有明亮和平滑的象徵,柔軟滑嫩有如鮮奶油花飾。小蒼蘭強化味道並突顯濃厚的麝香基調,就像第二層肌膚一般– 充滿誘惑,令人難忘 – 創造出一種明亮及溫暖的光環。

BOSS Femme光采女人淡香精彰顯現代女人風華。BOSS創意總監說道,“它代表女人味的演進,是一種明亮白花香和馥郁麝香調的結合,是散發性感及摩登的現代女人味。

BOSS Femme光采女人淡香精香水瓶身的創造靈感來自能量最女人味的元素,以及氣味的視覺表現– 光!香水瓶藉由玩弄光影變化創造出精緻的女人風華。圓形瓶身代表太陽以及其光暈的形狀,散發的光環。瓶蓋與瓶身獨特的對角線,描繪出一道穿越玻璃結構的光線。Femme 光采女人淡香精被這獨特的對角線中的白金銀光包圍。 完全透明的瓶身讓光線可以自由流過瓶子,並透出其內甜美的淡粉紅色。為什麼是玫瑰般粉紅色?這是一種充滿活力的顏色同時也充滿女人味,這種顏色創造成熟感同時添加柔軟,溫柔和純淨。


921.6


BOSS983
自信/男


【BOSS Bottle-自信】

在1998年,BOSS設計師推出了令全球男性矚目的新款男性香水BOSS Bottle-自信。這款香水的設計靈感源自於1923年同名的男装品牌,這一服裝品牌引領了數十年的男士服裝潮流。BOSS第一瓶香水於1993年推出,現在,BOSS的香水已成為全球香水市場的主要香水品牌。 BOSS自信男香成功詮釋男人的自信與品味,前味由香檸檬、柑橘、蜂蜜組成,中味含有胡荽、琥珀及苔藓,後味由檀香、皮革與雪松組合而成。自信男香在亞洲地區的日本、韓國以及鄰近的香港都受到熱烈的歡迎,氣味清新而充滿男人的簡潔與自信,值得推薦給您!


708


BOSS9950
動感/男


【Boss in Motion 動感 男性香水】
德國知名時尚品牌BOSS在2002年夏天推出新款男性香水。名為BOSS In Motion的男性香水,廣告目標訴求者以年輕動感的男性為主,個性是屬於肌肉型線條、喜好運動的男性為訴求,至於香味則是屬於東方調性的香水。
BOSS In Motion的瓶身設計以象徵人體律動協調的圓形為腳本,搭配冷灰色的金屬瓶身,更讓男人呈現陽剛的特質。香水的前味特別融入了白豆蔻、胡椒、肉桂、肉豆蔻 等較為東方的氣息,展現男人穩重、果敢的天性。中味的香檸檬、紫羅蘭葉、羅勒花 揉合了男人肌肉的線條。後味則散發檀木、麝香、香根草的溫暖,讓動感的男人在專注之餘,不只是帥氣而已!

 


1788


C5X0510
花之戀

【Flowers_花之戀】 

Flowers花之戀是Gilles Cantuel在 1999 年推出的香水, 清新花香調的花之戀,有著茉莉、紫丁香的芳香與桃李的香甜,而散發著讀柔柔花香, 有如花朵的溫柔觸感及純潔的芬芳。Flowers花之戀圓滑的曲線瓶身,沈裝著清新的淺綠色香氛,搭配粉嫩的海芋瓶蓋,呈現女性柔美、愉悅、優雅的個性!


1440


CA02
雅頓 紅門


228


CA03
雅頓 紅門 P.


204


CCV
HARRODS霍華熊


718.8


CD000303-
迪奧 粉色2號數字包


【Dior 迪奧】水嫩甜美數字包(粉紅)

限量粉嫩甜美的數字包,一直是許多年輕時髦女孩的化妝必備包不僅可以放入可愛的鏡子、唇蜜..等等,搭配它手拿的外型更可以當作手拿包來使用,貼身的私人用品通通囊括!!~~ 水嫩、年輕的設計,就是專為Dior(迪奧)女孩而作。

品牌:Christine Dior

尺寸:L11.5*H16*D6cm

顏色:白底LOGO粉紅

商品來源:MADE IN FRANCE

內容:Dior Logo包裝外盒+Dior精美紙袋 網頁商品會因為使用不同的品牌螢幕以及解析度不同,造成圖片顏色呈現略有不同,實物顏色更佳,請以實品為準


1800


CD18215-
迪奧 逆時全效無痕精華

【DIOR_迪奧_逆時全效無痕精華】

莎朗史東強力代言 發現青春肌膚的完美源頭∼ 許多愛美女性最大的渴望,就是擁有一張不老的緊緻臉龐

【品牌故事】最頂級奢華的名流保養品牌 • Christian Dior 迪奧

Christian Dior 迪奧化妝品目前屬於法國LVMH-Moet Hennessy Louis Vuitton集團,同屬這個集團的都是些世界頂尖精品時尚品牌,如Louis Vuitton、Celine、Kenzo、Givenchy、Guerlain、Fendi…皆屬於此集團。 如同所有的服裝設計師品牌,迪奧跨足化妝品領域也是自香水開始 ,1947年推出首款香水Miss Dior,1954年推出第一支口紅,1961年推出第一瓶指甲油,一九六九年推出第一套完整的彩妝產品,1973年則是第一套護膚產品問世,之後迪奧每年投資總預算經費5%於研究開發,因此是少數由高級設計師品牌發展化妝品,卻又能夠擁有先進的研發技術的保養領導品牌 。


4200

 

第一頁第二頁第三頁第四頁第五頁第六頁第七頁第八頁第九頁第十頁

 

名牌化妝品  |  第1頁   第2頁   第3頁   第4頁   第5頁   第6頁   第7頁   第8頁   第9頁   第10頁
 

Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж

Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне.

Сям'я акцыю:

Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра.

Выкарыстоўвайце "Fuqing песня":

Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай.

Аднаго прадукта:

Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным.

Лепшы грым:

Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай.

Прыродныя бяспеку касметыкі:

Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна.

 

 

化妝品, 專櫃化妝品, 外銷, 化妝品批發, 化妝品公司, 化妝品代理商, 化妝品進口商推荐 : 龍記實業有限公司

CosmeticsFragrance, CosmeticsCosmetics, Beauty ProductsStreet Smart BeautyM·A·C CosmeticsCosmetics, FragranceLancome Perfume, Cosmetic

  1. 贈品批發
  2. cosmetic
  3. 香水品牌
  4. 化妝品聊天室
  5. 美髮批發
  6. 保養品
  7. 男用香水
  8. 美材批發
  9. 保養品批發
inserted by FC2 system