世界名牌 Lancome 蘭蔻 化妝品 保養品

化妝品、進口化妝品、美妝品、彩妝

第六頁

第一頁第二頁第三頁第四頁第五頁第六頁第七頁第八頁第九頁第十頁

CF02-
珠莎蒂 黑犬/男


180


CHIC06
CHIC/男

【CAROLINA HERRERA CHIC_俏麗 男性香水】
在2004年初秋,Carolina Herrera創造了Chic for men,多重、賦有靈感性的都會男香。Chic for men原創的靈感來源自於攝影集及文學作品。這次,她堅信一個最主要的視覺元素:單一色,深邃的色系。呈現出整個色系上的調合,就是黑色!
Carolina Herrera就像是靈感的繆思,曾帶給許多著名畫家與攝影師如:Scavullo、David Seidner、Robert Maplethorpe、Annie Leibowitz、Horst及 Arthur Elgort等人無限的啟發。如同攝影作品呈現出的優美典雅特質,Chic for men所要傳達的同樣也是在感官上給予深層的刺激。充滿明亮及透明的摩登墨水瓶-令人聯想其所蘊含的純粹本質。這就是Chic for men瓶身設計所要點出的概念。
現代、清新、瀟灑及性感,Chic for men融合琥珀木質及豐富的皮革調味,精彩的呈現出CHIC 此香氛充滿著強烈的對比,從水感般清新的前味香調到木質琥珀的中後味暖香調!Chic for men是性感的耳語,比起大膽直接的暗示要來的內斂,相形之下所展現出的是較沉穩的個人風格,絕對的完美、沈穩、內斂而性格,謹獻給懂得品味的男士!
高雅華麗的完美比例,瓶身的設計,瓶外的角度對映著瓶內微妙的曲線,無疑增添了它的精彩性。單一色系: 黑。多元素的混合。瓶身的反射,投射出的影像及光源隨著穿透性的元素呈現出神秘感。 由天才設計師Fabien Baron所設計的Chic for men香水瓶身,完美呈出Chic for men淡香水所欲傳達的概念。


238.8


CK10119
卡文克來 CK-1 電流


ck全新限量香氛ck one electric電流快感中性淡香水是一款ck one清爽與柑橘基調的延伸,帶出更強烈的清新感。香味帶出鮮明、清新與活力感以及溫暖後味。

香水顏色採用大膽的螢光綠設計,在印有ck logo字樣的瓶身中閃閃發光著。 「ck one electric 電流快感」是款柑橘木質調香氛。

前味富含是熱情的天然萊姆香、逗人的中國柑橘味以及鮮嫩的雪松葉香。提振精神的橙花醇香、芬芳的紫蘿蘭葉與睡蓮融合成多汁的清新中味。

新鮮麝香、琥珀木及雪松木則豐富了後味的香調。 「ck one electric 電流快感」的瓶身懸浮在霓虹綠的壓克力盒中,彷彿光芒四射的電流。


1548


CK1012
卡文克萊 CK-1


【CK_one】

這款男女共享香水, 剛問世不久就創造了5800萬美元的銷售紀錄,在全美乃至世界的香水界裡掀起一陣漩風。代表著個性、統一的90年代新理念的cK one更是吸引了那些從不用香水的年輕人。它是一款讓人感到親切的香水,只需要你靠近它,全身上下洒滿它,你也會 像一杯綠茶一般清新溢人。    清新明快的CK one初調由豆蔻、香檸檬、新鮮菠蘿番木瓜構成; 中調你會發現一股特定的香味從茉莉、紫羅蘭、玫瑰、肉豆蔻中飄來;基調則由兩種混合著琥珀的新型麝香組成,使人感到溫暖與熱情,成熟而豐富。 CK one是由CK公司1994年推出。CK one的瓶身設計如同牙買加朗姆酒瓶,白色透明的磨砂玻璃瓶,外包裝則用再生紙做成的普通紙盒。 CK one是一款有綠茶香味的無性別香水,在仿如牙買加朗姆酒瓶的CK one之中,我們不分種族、性別、年齡,共同分享這同一個世界。打破性別藩籬,以90年的兩性親密共享、擺脫社會禮孝的束縛及簡單的玻璃可回收包裝為市場訴求,顛覆傳統香水之華麗形象而成熱賣。


726


CK104
卡文克萊 CK-ONE身體乳

Calvin Klein 卡文克萊 CK One 中性 身體乳
這款男女共享香水, 剛問世不久就創造了5800萬美元的銷售紀錄,在全美乃至世界的香水界裡掀起一陣漩風。代表著個性、統一的90年代新理念的cK one更是吸引了那些從不用香水的年輕人。它是一款讓人感到親切的香水,只需要你靠近它,全身上下洒滿它,你也會 像一杯綠茶一般清新溢人。
清新明快的CK one初調由豆蔻、香檸檬、新鮮菠蘿番木瓜構成; 中調你會發現一股特定的香味從茉莉、紫羅蘭、玫瑰、肉豆蔻中飄來;基調則由兩種混合著琥珀的新型麝香組成,使人感到溫暖與熱情,成熟而豐富。
CK one是由CK公司1994年推出。CK one的瓶身設計如同牙買加朗姆酒瓶,白色透明的磨砂玻璃瓶,外包裝則用再生紙做成的普通紙盒。 CK one是一款有綠茶香味的無性別香水,在仿如牙買加朗姆酒瓶的CK one之中,我們不分種族、性別、年齡,共同分享這同一個世界。打破性別藩籬,以90年的兩性親密共享、擺脫社會禮孝的束縛及簡單的玻璃可回收包裝為市場訴求,顛覆傳統香水之華麗形象而成熱賣。


960


CK1091
卡文克萊 CK-be


【cK_be】

cK be 淡香水於1996年問世。是由著名服飾公司Calvin Klein所推出的最成功的一种不分年齡、性别的中性香水。它体現了現代的平等、自由、開放精神。香水的瓶身為少有的全黑色調,乾脆俐落,適合遊走在城市的都會男女使用。 cK be的瓶身設計如同牙買加朗姆酒瓶, 黑色磨砂玻璃瓶,外包裝則用再生紙做成的普通紙盒。 cK be是一款有柑橘氣息的無性別香水,在仿如牙買加朗姆酒瓶的cK be之中,我們不分種族、性別、年齡,共同分享這同一個世界。打破性別藩籬,以90年的兩性親密共享、擺脫社會禮孝的束縛及簡單的玻璃可回收包裝為市場訴求,顛覆傳統香水之華麗形象而成熱賣。


726


CK1095
卡文克萊 CK-be身體乳


Calvin Klein 卡文克萊 CK Be 中性身體乳
cK be 淡香水於1996年問世。是由著名服飾公司Calvin Klein所推出的最成功的一种不分年齡、性别的中性香水。它体現了現代的平等、自由、開放精神。香水的瓶身為少有的全黑色調,乾脆俐落,適合遊走在城市的都會男女使用。
cK be的瓶身設計如同牙買加朗姆酒瓶, 黑色磨砂玻璃瓶,外包裝則用再生紙做成的普通紙盒。 cK be是一款有柑橘氣息的無性別香水,在仿如牙買加朗姆酒瓶的cK be之中,我們不分種族、性別、年齡,共同分享這同一個世界。打破性別藩籬,以90年的兩性親密共享、擺脫社會禮孝的束縛及簡單的玻璃可回收包裝為市場訴求,顛覆傳統香水之華麗形象而成熱賣。


960


CXW2
黑龍堂 晶亮香粉/沙金色


【黑龍堂_珠光微粒晶亮粉霜(砂金色)】

日本黑龍堂公司 此款為「黑龍堂珠光微粒晶亮粉霜(砂金色)」,植物性溫和成分,及纖細的寶石珠光,不但臉部及身體都適用,擦上去還會有淡淡晶瑩亮粉及立體感效果,非常漂亮,是今年秋冬不可或缺的夢幻瑩亮粉霜,美女們可別錯過喔!

尺寸:4.5x4.5x1.8cm 使用方法: 直接塗抹在眼睛周圍、鎖骨、手腳上即可。擦粉底前或擦完後都可使用。

注意事項:

1、有傷口、濕疹、紅腫等異常時請勿使用。

2、使用中、或使用後有紅腫、刺激等異常時請暫停使用,如繼續使用症狀可能會惡化,請盡快至皮膚科醫院治療。

3、萬一進入眼睛時不要揉眼睛,請用清水沖洗眼部,如有不適請儘速就醫治療。

4、請勿置放於高溫、低溫,或日光直射的地方保存。

5、使用完畢請將蓋子關緊。 日本製造,品質有保證



348

第一頁第二頁第三頁第四頁第五頁第六頁第七頁第八頁第九頁第十頁

 

名牌化妝品  |  第1頁   第2頁   第3頁   第4頁   第5頁   第6頁   第7頁   第8頁   第9頁   第10頁
 

Пазбаўцеся ад шкодных звычак макіяж

Многія людзі, якія жывуць у "звычку" і "традыцыйныя" у сістэму, але навуковых доказаў, некаторыя звычкі бескарыснымі ці нават шкоднымі для здароўя чалавека. Наступныя памылкі прыгажосці "звычка", вам прыйдзецца адмовіцца як мага хутчэй, а не дзеянне.

Сям'я акцыю:

Шырокае сумеснае выкарыстанне касметыкі. Такія, як долю маці і дочкі, пару агульных, гэта шкодна, скура чалавека розныя, абраць касметычныя сродкі павінны быць індывідуалізаваць. Дзеці з скуры далікатнай, бяспека касметыкі, не раздражняе патрабавальным, не выкарыстоўваць дарослыя прадукты, а таксама касметычныя інгрэдыенты, не падыходзяць для дзяцей, дарослых. Такім чынам, выкарыстанне касметычных сродкаў, або выкарыстанне добра.

Выкарыстоўвайце "Fuqing песня":

Многія маладыя людзі прывыклі вугры лекі для надзвычайнага становішча ў Fuqing Песня працягваецца, некаторыя людзі нават выкарыстоўваць гэтыя прадукты па догляду за скурай для вонкавага ўжывання ў якасці доўгатэрміновага выкарыстання. На самай справе, большасць гэтых вонкавага прымянення, змяшчаюць гармоны, пры працяглым ужыванні, пабочныя эфекты, вялікі, не толькі не можа эфектыўна Zhidou, але і праблемы са скурай.

Аднаго прадукта:

Шматлікія людзі выкарыстоўваюць касметыку выкарыстоўваць, якая выкарыстоўваецца ў рэшце рэшт, гэта не навука, такіх як аснову крэму зімой з-за халоднага і сухога надвор'я, прымяненне падмурак вадкі ўвільгатняе, але з выкарыстаннем лёгка зваліцца ў летні час. Скура асобы свайго стану ў залежнасці ад сезону, ўзросту і іншых фактараў змяняецца. Ад сэксу да змешанай, тоўстай да сухой змена ўяўляе сабой дынамічны працэс, скура павінна быць выкарыстана ў розны час у розных касметычных сродкаў для сыходу за скурай з'яўляецца найбольш неабходным.

Лепшы грым:

Празмерны макіяж вядома будзе выклікаць пашкоджанні скуры, але гэта ім не трэба касметыкі, сродкаў сыходу за скурай не павялічваюць нагрузку на скуру і пажадана. Такія, як улетку, УХ загару скуры лёгка. Калі вы правільна выбраць сонцаахоўны крэм SPF значэнне, можа зрабіць скуру менш ўразлівай.

Прыродныя бяспеку касметыкі:

Сёння "зялёны", "натуральнае" стаў адным згадваннем аховы навакольнага асяроддзя. Якія прадукты маюць гэта званне адзін раз, вы можаце быць упэўненыя, што выкарыстанне. На самай справе, нават натуральная касметыка, з выкарыстаннем натуральных раслін, таксама па-ранейшаму прыйдзецца дадаць некаторыя кансерванты і іншыя хімічныя рэчывы, каб тэрмін прыдатнасці, і, акрамя таго, тыя ж прыродныя расліна можа выклікаць алергію. Так што, калі ў вас алергія або адчувальная скура, твар "натуральнага" павінна быць ясна.

 

 

化妝品, 專櫃化妝品, 外銷, 化妝品批發, 化妝品公司, 化妝品代理商, 化妝品進口商推荐 : 龍記實業有限公司

CosmeticsFragrance, CosmeticsCosmetics, Beauty ProductsStreet Smart BeautyM·A·C CosmeticsCosmetics, FragranceLancome Perfume, Cosmetic

  1. 贈品批發
  2. cosmetic
  3. 香水品牌
  4. 化妝品聊天室
  5. 美髮批發
  6. 保養品
  7. 男用香水
  8. 美材批發
  9. 保養品批發
inserted by FC2 system